Friday, November 6, 2009

pERLukaN KeTenaNgan..

ok. aku bukan mintak "brake" yang orang guna untuk memberhentikan kenderaan atau pon beskal. bukan "brake" itu yang aku maksudkan... tapi "break", masa untuk berehat. macam dalam iklan kit kat tu. berehat sebentar bersama-sama kit kat. tapi kalau kat kampung aku diorang dah biasa cakap, "have a break, have a kit kat" je.. ok, dah paham apa yang aku cuba sampaikan? bagus...


sekarang aku sedang hadapi "rough + hard" times... orang kata, hidup ni umpama roda. kadang2 kita kat atas, kadang2 kita kat bawah. dan sekarang, mungkin aku sedang berada di situasi dimana aku berada di roda yang bawah. paling bawah sekali. ok, korang paham apa yang aku cuba sampaikan? bagus....


so, sekarang, i need a break lah! cuba untuk mencari ketenangan dan kedamaian. nak cuba adapt balik dengan hidup ni. aku tak tahu berapa lama. mungkin beberapa hari? mungkin beberapa minggu? mungkin berbulan-bulan? mungkin will be back to normal lepas je aku publish entry ni?
siapa tahu kan? hopefully la.... so, kalo aku lambat menghapdet blog ni, korang paham2 sendiri la kan. oh, jangan risau. aku dah pasang perangkap cicak2 and labah2 supaya blog aku ni bebas daripada taik cicak dan sawang2... ngeheheheh *bangga*


ok la, sebab korang semua ni pandai2, dah paham apa aku cakap, jadi tak perlu la aku nak explain lebey2. bukan leh dapat extra marks pon... okla, tu je. daadaaaaa!!

No comments:

Post a Comment